Det handlar om att må bra!

Nu har jag ätit enligt lchf i lite mer än en månad. I början gick jag inte ner någonting och det var heller inget problem, jag ville bara må bättre, vilket jag gjorde också! Min mage (och resten av kroppen) har tackat mig för att jag valde att utesluta kolhydrader och socker ur min kost. Denna vecka chockade vågen mig och stod på 1,8 kg minus, på endast 6 dagar. Helt otroligt, ändå har jag glupskat i mig massor med god mat. Inte lika ohälsosamt som innan men jag har ätit mig mätt och ätit när jag har varit hungrig. 

Så, denna bloggen bjuder på framgångar, motgångar och lite annat smått och gott :)

 

Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-06-17 @ 11:15:55
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0