Laxfilé, ruccola och aioli

Slängde ihop en snabb middag då jag inte orkade göra något speciellt, blev över förväntan. En enkel laxfile med lite sallad och aioli på toppen. Blir inte lättare än så. 

Idag har jag även försökt pochera ägg men jag lyckades inte, slösade två ägg på kuppen :P Vet inte riktigt vad jag gör för fel, tittade på en "how to" video och de gjorde precis som jag, fast deras blev perfekta! Det ser så himla gott ut, tredje gången gillt, klarar jag det inte nästa gång ger jag upp. Kanske... 

 
 Håller förövrigt på att bli blond igen, att man alltid ska göra samma misstag och glömma bort vilket jä*la jobb det är? Igår satt jag med en majbrasa i håret, idag är det dock lite bättre och har googlat och fått tips på en hårfärg som ska ta bort orange/gula toner, får verkligen hoppas den hjälper för sen behöver mitt hår vila ett bra tag med massor med inpackningar!
 
Funderar även på att göra en dip dye med balsamfärg, sådan som inte sliter på håret och inte är helt permanent. Har nämligen en hemma sen tidigare och kan lika gärna slösa den ;) Återkommer med reslutat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0